Повернення, обмін та гарантії

Повернення, обмін і гарантії. Загальні правила.

Який товар можна повернути:

Товар належної якості, придбаний у нашому інтернет-магазині, можна повернути протягом 14 календарних днів з дати його отримання.

Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не перебував в експлуатації, за умови:

збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей,

відсутність слідів використання і забруднень,

збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок,

збереження заводського маркування,

цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки;

Не підлягає поверненню якісний товар таких категорій*:

парфюмерно-косметичні товари та товари в аерозольній упаковці;

товари для немовлят (зокрема, пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);

білизна натільна (зокрема, спідня білизна, боді, корсети, купальні костюми та купальний одяг, нічні сорочки, піжами, халати, домашні костюми);

панчішно-шкарпеткові вироби;

постільна білизна (у т.ч. рушники);

зубні щітки, бритви, помазки для гоління, гребінці, масажні щітки, інструменти для манікюру і педикюру, у т.ч. електричні;

перо-пухові вироби (зокрема, подушки, ковдри, куртки-пуховики);

дитячі м'які іграшки та дитячі гумові надувні іграшки;

рукавички, рукавички та комплекти, що їх включають;

ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння;

продовольчі товари (у т.ч. алкогольні напої);

друкована продукція,

а також інші товари, включені Кабінетом Міністрів України до переліку товарів, що не підлягають поверненню/обміну;

* товар цієї категорії можна повернути виключно в разі виявлення виробничого браку.

Товар неналежної якості, придбаний у нашому інтернет-магазині, можна повернути протягом його гарантійного терміну, якщо недоліки товару виникли з вини виробника або продавця товару.

Порядок повернення

Для повернення товарів необхідно:

1. Зв'язатися телефоном з менеджером за телефоном: +38 (073) 368 54 42. Пояснити причини повернення. На прохання менеджера надіслати на пошту kievkatya1995@gmail.com або на вайбер/телеграм +38 (073) 368 54 42 детальну інформацію (фото браку, опис браку та чи був товар у використанні). Сервіс gmail.com приймає повідомлення до 20 мбайт. Тому якщо фотографії займають більший об'єм, потрібно надіслати кількома листами.

2. Написати, роздрукувати, заповнити та підписати заяву на повернення товару (у вільній формі). Ви маєте обов'язково вказати номер банківської картки, з якої Ви платили за це замовлення, найменування товару (його найменування, артикул, ціну) та паспортні дані.

3. Самостійно доставити та відправити товар до найближчого відділення транспортної компанії та відправити за адресою та реквізитами, вказаними нижче. Товар має бути упакований в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, також необхідно повертати в повному обсязі), вкласти в упаковку зверху на товар: Заява на повернення і Накладна на повернення (цей документ також міститься в замовленні). Якщо накладної на повернення в коробці з товаром не було, відправляйте без цього документа. Товар має бути додатково упакований, якщо передбачено умовами транспортної компанії та/або необхідно для збереження цілісності товару під час транспортування.

4. Грошові кошти повертаються після отримання товару продавцем, перевірки та підтвердження підстав для повернення товару. Кошти будуть повернуті вам протягом 1-3 робочих днів з моменту отримання товару продавцем.

Адреса для відправки через транспортну компанію ТОВ "НОВА ПОШТА": м. Гнідин, відділення №1. Одержувач: Хижняк Тетяна. Телефон: +38 (073) 368 54 42*.

*Перед відправкою обов'язково уточнити у Продавця актуальність адреси.

У разі повернення товару через брак оплата за доставку і додаткове пакування (якщо передбачено умовами транспортної компанії та/або необхідно для збереження цілісності товару під час транспортування) здійснюється продавцем під час отримання.

Забороняється відправляти товар на умовах "післяплати". У цьому випадку торговець не зможе прийняти продукт.

Зверніть увагу!

Оформлюючи доставку, обов'язково вказуйте її оціночну вартість у розмірі, що дорівнює сумі вартості всіх товарів, що повертаються, зазначеній у товарному чеку. У разі втрати або пошкодження посилки відшкодування вартості товару буде сплачено в межах суми зазначеної вами оголошеної вартості. У разі не покриття повної вартості транспортною компанією різницю оплачує покупець.

Не рекомендується використовувати для повернення коштів банківську картку, відкриту для заробітної плати, пенсій, стипендій, соціальних виплат, якщо товар був оплачений з іншої картки. Продавець і Адміністратор не несуть відповідальності за затримку надходження коштів, зняття комісії або інші наслідки обробки банком платежу на карту.

Повернення коштів за бракований товар здійснюється на реквізити, зазначені в заяві. У разі якщо оплата здійснювалася з іншої картки або в транспортній компанії оплата здійснювалася готівкою - повернення здійснюється на картку, зазначену в заяві (заява складається у вільній формі).

При поверненні товару, оплаченого за допомогою сервісів "Оплата частинами" від ПриватБанку або "Купівля частинами" від monobank, повернення коштів здійснюється на карту відповідного банку з урахуванням умов відповідного кредитного договору.

Не компенсується покупцеві вартість доставки та додаткового пакування (якщо передбачено умовами транспортної компанії та/або є необхідним для збереження цілісності товару під час транспортування), що здійснюється від продавця до покупця.

Товар відправляється тією ж транспортною компанією, через яку здійснювалася доставка товару покупцеві.

Доставка і додаткове пакування оплачуються згідно з тарифами транспортної компанії та обраним способом відправлення.

Термін повернення коштів подовжується на час врегулювання наступних питань, але не більше ніж на 14 календарних днів:

якщо, повертаючи товар, ви не додали до нього всі комплектуючі або супровідні документи;

якщо зазначені вами підстави повернення товару потребують підтвердження (зокрема, наявність або причина недоліків товару, перевірка причин їх виникнення, віднесення товару до переліку тих, що не підлягають поверненню);

якщо товар був втрачений/пошкоджений транспортною компанією.

У разі, якщо протягом зазначеного вище терміну, покупець не надсилає власним коштом усі комплектуючі, супровідні документи або товар у справному стані, або виявлено, що товар був пошкоджений покупцем, - покупцеві здійснюється телефонний дзвінок за вказаним у заяві номером телефону та повідомляється відмова. Товар відправляється назад до покупця. Доставка і додаткове пакування (якщо передбачено умовами транспортної компанії та/або необхідно для збереження цілісності товару під час транспортування) здійснюється за рахунок покупця. Якщо клієнт повідомив про відому від товару або не повідомляє/підтверджує адресу, на яку відправити назад товар - товар зберігається 14 днів на складі в продавця, після чого продавець розпоряджається цим товаром на власний розсуд.

На жаль, ми не можемо прийняти повернення в таких випадках:

Клієнт повідомив про бажання повернути товар понад 14 днів з моменту отримання товару;

Якщо клієнт не зміг надіслати протягом 14 календарних днів товар у повній комплектації (відсутність пакування, в якому товар було доставлено, ярликів, етикеток, документів, інструкції та ін.);

Якщо на товарі, пакуванні, коробці немає слідів побуту/експлуатації/пошкодження;

З інших причин, зазначених у законодавстві.

Якщо ви повертаєте акційний товар, то поверненню підлягає весь акційний товар у разі, якщо:

За одну ціну давали кілька продуктів;

При реалізації однієї продукції надається право отримати іншу продукцію за зниженою ціною;

Під час реалізації продукції надається право отримати продукцію за зниженою ціною при купівлі декількох товарів одночасно.

Повернення придбаних таким чином товарів відбувається протягом 14 календарних днів з дня його/їх придбання та здійснюється за умови одночасного повернення таких акційних товарів.

Порядок обміну

1. Зв'язатися телефоном з менеджером за телефоном: +38 (073) 368 54 42. Прояснити причини обміну та уточнити яка модель для обміну в наявності.

2. Написати, роздрукувати, заповнити та підписати "Заяву на обмін" у вільній формі. Ви маєте обов'язково вказати найменування товару (його найменування, артикул, ціну) і паспортні дані.

3. Самостійно доставити та надіслати товар до найближчого відділення транспортної компанії та відправити за адресою та реквізитами, вказаними нижче. Товар має бути упакований в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, також необхідно повертати в повному обсязі), вкласти в упаковку зверху на товар: Заява на обмін і Накладна на повернення (цей документ також міститься в замовленні). Якщо накладної на повернення в коробці з товаром не було, відправляйте без цього документа. Товар має бути додатково упакований, якщо передбачено умовами транспортної компанії та/або необхідно для збереження цілісності товару під час транспортування.

4. Новий товар відправляється після отримання обмінюваного товару продавцем, перевірки та підтвердження його справності. Новий товар відправляється протягом 1-3 робочих днів.

Адреса для відправки через транспортну компанію ТОВ "НОВА ПОШТА": м. Гнідин, відділення №1. Одержувач: Хижняк Тетяна. Телефон: +38 (067) 756 09 84*.

*Перед відправкою обов'язково уточнити у Продавця актуальність адреси.

При обміні товару оплата за доставку та пакування (у разі потреби) здійснюється покупцем і не компенсується продавцем. Вартість доставки -70 грн.

Забороняється відправляти товар на умовах "післяплати". У цьому випадку торговець не зуміє прийняти продукт.

Зверніть увагу!

Оформляючи доставку, обов'язково вказуйте її оціночну вартість у розмірі, що дорівнює сумі вартості всіх товарів, що повертаються, зазначеній у товарному чеку. У разі втрати або пошкодження посилки відшкодування вартості товару буде сплачено в межах суми зазначеної вами оголошеної вартості. У разі не покриття повної вартості транспортною компанією різницю оплачує покупець;

Не компенсується покупцеві вартість доставки та додаткового пакування, що здійснюється від покупця до продавця;

Товар відправляється тією ж транспортною компанією, через яку здійснювалася доставка товару покупцеві;

Доставка і додаткове пакування оплачуються згідно з тарифами транспортної компанії та обраним способом відправлення.

Строк відправлення нового товару подовжується на час врегулювання наступних питань, але не більше ніж на 14 календарних днів:

якщо, повертаючи товар, ви не додали до нього всі комплектуючі або супровідні документи;

якщо зазначені вами підстави повернення товару потребують підтвердження (зокрема, наявність або причина недоліків товару, перевірка причин їх виникнення, віднесення товару до переліку тих, що не підлягають поверненню);

якщо товар був втрачений/пошкоджений транспортною компанією.

У разі, якщо протягом зазначеного вище терміну, покупець не надсилає власним коштом усі комплектуючі, супровідні документи або товар у справному стані, або виявлено, що товар був пошкоджений покупцем, - покупцеві здійснюється телефонний дзвінок за вказаним у заяві номером телефону і повідомляється відмова. Товар відправляють назад покупцеві. Доставка і додаткове пакування (якщо передбачено умовами транспортної компанії та/або необхідно для збереження цілісності товару під час транспортування) здійснюється за рахунок покупця. Якщо клієнт повідомив про відому несправність товару або не повідомляє/підтверджує адресу, на яку відправити назад товар - товар зберігається 14 днів на складі у продавця, після чого продавець розпоряджається цим товаром на свій розсуд.

На жаль, ми не можемо прийняти товар для обміну в таких випадках:

Клієнт повідомив про бажання обміняти товар, більше 14 днів з моменту отримання товару;

Якщо клієнт не зміг надіслати протягом 14 календарних днів товар у повній комплектації (відсутність пакування, в якому товар було доставлено, ярликів, етикеток, документів, інструкції та ін.);

Якщо на товарі, пакуванні, коробці немає слідів побуту/експлуатації/пошкодження.

Якщо ви обмінюєте акційний товар, то обміну підлягає весь акційний товар, якщо:

за одну ціну пропонували кілька товарів;

при реалізації однієї продукції надається право отримати іншу продукцію за зниженою ціною;

під час реалізації продукції надається право отримати продукцію за зниженою ціною у разі купівлі декількох товарів одночасно.

Обмін придбаних таким чином товарів відбувається протягом 14 календарних днів з дня його придбання та здійснюється за умови одночасного повернення таких акційних товарів.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші в розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

У разі різниці вартості товару, що обмінюється, відбувається такий алгоритм:

Новий товар більшої вартості:

1. Менеджер відправляє реквізити для доплати покупцем.

2. Покупець здійснює доплату. Продавець підтверджує доплату, отримання та перевірку обмінюваного товару. Протягом 1-3 робочих днів з моменту отримання від покупця товару покупцеві відправляється новий товар.

3. Доставка і додаткове пакування (якщо передбачено умовами транспортної компанії та/або необхідно для збереження цілісності товару під час транспортування) товару здійснюється за рахунок покупця.

Новий товар меншої вартості:

1. Покупець відправляє товар Продавцю. Доставка і додаткове пакування (якщо передбачено умовами транспортної компанії та/або необхідно для збереження цілісності товару під час транспортування) товару здійснюється за рахунок покупця.

2. Продавець підтверджує отримання і перевірку обмінюваного товару. Протягом 1-3 робочих днів з моменту отримання від покупця товару покупцеві відправляється новий товар. Продавець здійснює компенсацію різниці протягом 14 календарних днів з моменту отримання від покупця товару і підтвердження його справності.